lørdag den 21. maj 2011

JEG LAVER SKAM NOGET

.. Her er stille på bloggen. Har lige siddet og lavet et par indlæg som jeg kan poste når jeg får travlt.. 
Jeg har travlt for tiden, har jo skrevet om mit nye job. Det tager hårdt på mig (positivt) og så træner jeg helst også næsten hverdag + lave aftensmad og så mange andre vigtige ting, så bloggen får sidste priotet. 







Sidste weekend stod på cafe tur m. kæreste og biffen med nogle af de bedste, ellers slappede jeg max af efter en hård uge.


I den kommende weekend står den på konfirmation i morgen (åh gud de har sans for mad dem vi skal over til, YES) og så kommer mutti og måske også pappa til byen lørdag = ny nice orange cykel hjelm og gratis mad :D


//Sine


PS dette indlæg skulle have været postet i går x)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar