torsdag den 19. maj 2011

BRAZIL


Som sagt 100 gange, skal jeg jo til Brasilien, og nu er der mindre end 2 måneder til, for helvede hvor jeg glæder mig. Meningen var at min kæreste og jeg skulle have været ude og rejse her fra i Januar til nu her. Men ja, der er altid et men, så men min kæreste fandt ud af at han manglede at supplere noget fysik inden han starter studie her til september. Så alternativt tager vi en uge til Natal (nord øst Brasilien) og besøger vores ven Raul som bor der. Bagefter mødes vi med min sviger familie i Rio og rejser videre rundt i Brasilien i yderligere 4 uger! Glæder mig til at skulle blogge dernede fra, macen skal jo selvfølgelig med ;) Jeg ville helst have bagpacket med min kæreste rundt i verden, men det må så vente og nu må det være Brasilien først! Ovenstående billede er af vores første hotel i Natal. Den første uge bliver nok lidt "ferie" agtig, sådan med afslapning og hygge, men så snart mine svigerforældre kommer så skal vi ikke sidde still et sekund (har rejst med dem før) de går meget op i at vi skal se alt hvad der er at se, men det nu fint nok eftersom vi altid laver de fedeste ting, denne gang skal vi blandet andet på nat safari, yaaay!

Nå, nok om det, nu bliver det nærmest sådan et blære indlæg, og sådan ser jeg ikke mig selv, så slut fra nu!
//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar