søndag den 22. maj 2011

KAN leve uden....



Men vil IKKE leve uden:







Jeg har egentlig aldrig været vild med sko, men pt står jeg og "mangler" disse 4 par.

Jeg går og drømmer om en maxi kjole (har ingen, da jeg ikke synes jeg er høj nok til en) med sådan nogle fine høje sko til - helst den model jeg har fundet og så i cream eller brun, har ikke noget der ligner og ja de er jo nice og på mode.

Så er der de hvide converse, dem har jeg godt kunne tænkte mig rigtig læææænge, men kan ikke tage mig sammen til at spandere 500 kr på dem (selvom det ikke er ret galt) der kommer altid noget andet i vejen jeg hellere vil have.. Men jeg ved at det er et fornuftigt køb og at jeg ville få brugt dem meget, det er jo converse, det kan man vel altid bruge? 

Så der adidas skoene. Har før haft et par men ikke i den model og noget der ligner, det var nogle jeg gik i konstant der jeg var hardcore KoRn fan så der er maaange år tilbage! Nå men, her har vi jo også et super fornuftigt køb og dem ville jeg få brugt flittigt når jeg skal til Brasilien hvor jeg jo skal gå røv meget. Det er ikke sikkert det lige skal være den farve på billedet, men den model hvertfald! Det er mest fordi man går fantastisk i dem, og så er det jo et par sko man kan bruge til mange forskellige ting og et plus er også at når man bliver trætte af dem kan man bruge dem som løbe sko - måske?

De orange sandaler. Øh her behøver jeg vel ikke forklare mig? De er ORANGE?! der er en lille hæl på, og lige den slags hæl elsker jeg. Jeg er ikke så høj (så vil gerne have lidt hæl på) og kan absolut ikke gå i høje hæle, hader det som pesten, så er det en god kombi tænker jeg? Jeg har et hav af sandlerne, det er nok det jeg har mest af, så burde egentlig ikke anskaffe mig dem, men jeg er forelsket... just saying...



Hvis i vil hjælpe mig med hvilke par i synes jeg skal købe eller har nogle kommentar så kommenter endelig, for ved ikke hvilke jeg skal vælge :( øv
//Sine

3 kommentarer:

  1. Synes de der sko med hæl, øverst til venstre, er ekstrem flotte! :D

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Helt klart de orange. De er simpelthen for lækre! Hvor er de fra? Jeg kunne pludselig godt bruge et par sandaler til ;-)


    www.annashvideverden.blogspot.com

    SvarSlet
  3. jeg synes selvfølgelig adidas skoene!!!

    SvarSlet