onsdag den 14. december 2011

SARAH HVASS ONCE AGAIN




Så kære læsere. Så er det tid til endnu en omgang "ros til sarah" - eller det kunne jeg da indføre. Jeg lavede for noget tid siden et indlæg om Sarah Hvass, find det inde under "kunst". Sarah Hvass har haft en butik (eller hvad sådan noget hedder når det er den slags ting?) på min egen gade i sin tid. Det var den gang jeg fik rigtig øje for hende - også svært at undgå når man stort set hver dag går/gik forbi hendes vindue med de fedeste billeder - det fik altid et smil på mine læber at gå forbi der. Jeg synes hendes måde at være kreativ på er for fed. Det der med helt almindelige ting alligevel får et twist, synes jeg er rigtig sejt. Egentlig er det jo bare en helt almindelig pige hun har tegnet til mig oppe på billedet men alligevel er hun super speciel med hendes fine detaljer som f.eks. håret. Nu skal jeg ikke gøre mig klog på Sarahs billede men jeg tror hun har ment at tegne mig - eftersom tegningen er lavet til mig, med en orange kjole/jakke på, så kunne man jo godt tro at det var mig! Er super beæret over at et af mine idoler har klikket sig ind på min lille bitte blog og lavet en så personlig ting til mig, jeg er så stolt og blev så ubeskrivelig glad og taknemmelig da Sarah havde mailet mig! Tak til Sarah og keep up the good work!!


PEACE TO THE WORLD!
//Sine

1 kommentar: