torsdag den 15. december 2011

BODY SHOP SAMLING


Her ses min bodyshop "samling" 
Jeg har været rigtig glad for bodyshop en del år efterhånden. Tror mest det er Sissi der har fået mig ind i det så at sige. Min deo roll on med alovera bruger jeg hverdag, ellers bruger jeg ikke ikke noget fra body shop sådan dagligt. Jeg er særligt glad for min cream og læbepromade med citron duft - elsker citron. Synes alle deres forskellige dufte lever rigtig godt op til den "rigtige" duft, hvilke er et stort plus hos mig! Foruden disse ting på billedet har jeg også lige nyanskaffet mig en ny læbe dims derfra og en håndsprit, tror jeg har vist håndspriten på bloggen, men læbe dimsen skal nok vises frem en dag, den er så god nemlig :-) Jeg har intet make up fra body shop - endnu ;-)
//Sine

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jeg faldt lige over din blog, og hvor er den dog fin! Dine billeder er også rigtig gode.
    Kig hellere end gerne forbi min blog hvis det lyster, det ville i hvert fald gøre mig glad!

    Knus Lucia
    //www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet