mandag den 26. september 2011

SNIK SNAK

Åh my, Justin Timberlakes musik - hvis man ku gifte sig med den ikk? I WILL DO IT!
Nåå, det var lige et sidespring.. Whats your name? whats your number? SÅ SLUT!! ;D


Siden jeg kom hjem fra Brasilien her for en månedstid siden, er der egentlig ikke sket det store. Men lidt er der vel? Jeg synes Danmark er et hæsligt land at komme hjem til (hver gang jeg har været ude i verden) Folk er så pissemistiske herhjemme, slet ikke så høflige og taknemmelige som mange andre steder i verden! Så det var lidt et kulturchok af den dårlige slags at komme hjem til :/ i starten var jeg også lidt trist og synes at her intet var at fortage sig. København er jo virkelig en lille lorte by når det kommer til stykket, hvertfald når man kommer fra en hverdag fyldt med spændende ting. I kan læse min blog om min tur til Brasilien HER. Men det går dog bedre nu :-) Har en masse dejlige aftaler at se frem til, og julen nærmer sig, og så har jeg lige fået det job som jeg har ønsket mig aller mest! Som vikar på et hjem for psykisk handicappet - YAY! Det er jo også et godt job at have nu hvor jeg snart skal til at studere :-)


//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar