tirsdag den 27. september 2011

NEW IN


SE mit nye ur, fra hong kong, eller bare Ebay :b
Jeg synes det er alt for nice! Meget minimalistisk - og det er sgu fedt nok. Jeg skal være bedre til at gå i minimalistisk tøj også, for det er mega fedt synes jeg men jeg synes bare ikke det passer til min personlighed som er lidt mere frisk og gang i den. Men er det ikke også ligemeget? Jo, måske. Men gider heller ikke se mega kedelig ud. Den er svær! Men måske mit nye ur bliver en hjælp, det er hvidt og kan jo passe til alt (næsten) :b

//Sine

1 kommentar:

  1. jeg svarer lige her hvis det er ok. tæppet. som det jo er. er lavet i Jersey strimler, derfor er der også rigeligt med elastik i at, den former sig om hofterne, og stadig ikke for stram forneden, selvom man syer lige op og ned hvis du forstår :)!

    xx Nanna

    SvarSlet