lørdag den 20. august 2011







Nu er der gået en uge siden jeg kom tilbage til DK, og jeg har ikke fået skrevet "dagbog"/blog endnu. Men det gør jeg jo så nu. Det er bogstavelig talt røv fucking sygt at komme hjem. Jeg føler her er intet at lave, rød kedeligt. Jeg kommer jo også lige fra en hverdag med syge oplevelser hver dag. Men København er jo hovedstaden, så her burde være masser at lave for en 20 årig, men ikke lige nu, synes jeg. VIL TILBAGE!! 


Den sidste uge har jeg brugt på blandt andet tandlæge besøg - som gik super godt. Første positive tandlæge besøg jeg nogensinde har haft (har skræk for tandlæger) de var så søde og behagelige ved mig. De spillede The doors for mig under behadlingen og gav mig en bamse jeg kunne holde om og fortalte om alt hvad de gjorde og hvad det "betød" og spurgte venligt ind til mig osv osv. På mandag skal jeg så til samtale hos dem hvor de så skal forælle mig om hvad jeg skal have lavet og om hvor meget det kommer til at koste osv. Virkelig professionelt hvis I spørger mig! Mit første besøg var "bare" et tjek, rensning/pudsning og rykkentagning.  Så jeg er glad for min nye tandlæge!! 


Ellers har jeg bare lavet ingen ting, slappet af, vasket tøj, pakket ud, set gossip girl, spist masser af kage (nu inden træningen starter igen, hehe) og læst har jeg også! 


//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar