lørdag den 20. august 2011

MOR+FAR

Mine forældre kom til København i går, så dem tilbragte jeg det meste af dagen med. Først fik vi os en lang snak om alt muligt (ser dem ikke så tit, så der er altid meget at snakke om når vi ses. rart.) på min mors yndlings cafe "cafe Norden" Jeg kom i snak med en hollænder der sad ved siden af mig og spurgte mig til råds omkring hvad hun skulle se og om hvor forskellige ting lå. Hun havde en lille bog med om København, hvor i der stod sådan 10 ting man skulle se når man besøgte KBH, og en af stederne var så den cafe vi var på. I must say, det forstår man jo godt, jeg elsker cafe Norden - det var pointen med historien, som ikke er en historie, for det er jo sandt og nu kører jeg derudaf.. snik snak..


Nå, men efter cafe Norden gik min mor og jeg os en tur på strøget, og et par nye bluser blev det da til (fra mor) dem ser vi en anden dag her på bloggen.. Så mødtes vi med min far og spise på cafe Hollywood, og så gik turen i biffen og se "midnight in Paris" - ingen anbefaling herfra!


Nå ja, så fik jeg smagt "Eve" - det er da virkelig ikke noget særligt? Hvorfor skal sådan noget fancy cider altid overvurderes? 

Elsker når cafeer har gratis blade man kan kigge i :-)

//Sine

1 kommentar:

  1. Jeg synes nu, at den Eve med passionsfrugt er rigtig god! Den er dejligt let og ikke lige så klam-sød som mange af de andre ciders der findes.

    SvarSlet