tirsdag den 3. maj 2011

MIN WEEKEND I BILLEDER

Her kommer en billede storm fra min weekend, forklaring følger....


















Okay, de to øverste billeder er af min veninde Laura og jeg, som er meget fulde et sted i kødbyen, hvor jeg åbenbart har nakket en bog som skulle fotograferes :)
- Fredag aften stod på fest/byen med Laura og Sissi og andre random mennesker, deri blandt mødte vi Mads og Asmus. Normalt plejer jeg at have mange gode billeder fra byture, men aldrig har jeg været så fuld, var slet ikke i stand til at tage billeder, så jeg er endt op med en masse mennesker jeg ikke aner hvem er på mit kamera :s
____________

På de næste par billeder ser i lidt fra min tur i sommerhus i lørdags.
- Lørdag stod på sommerhus tur til Lenes sommerhus i kulhuse. Der er billeder af hundene i vandet, min kæreste og vores ven Oscar starter grillen, de lægger kartofler - som det hedder, laver mojitos og vi slapper af i hænge sofaen. OG SÅ HAR JEG SPIST AF EN ÆGTE MUSSELMALET TERLERKEN!!! det vildt. Ellers spillede vi brætspil og hyggede med de gamle.
____________

Resten af billederne er fra søndag (1.maj)
Søndag stod på 1 maj i fælledparken, lidt leg i Netto med en støvdims. Senere kom et par venner forbi os og spillede lidt xbox og så bestilte vi Sushi.




Håber I kunne lide den form for indlæg, meld gerne tilbage om det er noget i vil se mere til
//Sine

1 kommentar:

  1. Tak for de søde ord.. Det er både mig som kontakter folk og folk der kontakter mig, men jeg søger bestemte stile som du nok kan se er der en rød tråd igennem det hele..

    SvarSlet