torsdag den 5. maj 2011

APRIL

OPTUR I APRIL:


- Nye ting/nyt tøj - men sker det ikke hver måned ;s ? 
- Påskeferie i Sverige
- Fucking godt vejr!
- At få komplimenter omkring sit vægt tab!
- Nyt kæmpe stort tv - gratis, udemærket. 
- Det lykkedes min kæreste og jeg at sparre under 2000 kr på mad på en måned! - Tak til familie og venner for at æde jer ud af huset, ej hehe.
- Jordbær med fløde for første gang i år!
- 2 års forlovelses dag m. min kæreste
- Spiste på min yndlings restaurant - Umami


 NEDTUR I APRIL:


- At prøve at leve efter budget....
- Min ovn er gået i stykker - så intet mad lavet i ovn i laaang tid, øv!
- Intet job til mig endnu
- Har ikke set min mor, en hel måned! He.
- Min fryser er fyldt med en andens torsk, så der ikke er plads til mine egne ting...
- At blive vaccineret - men skal dog til for at komme til Brasilien, så det vel ok?




//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar