lørdag den 29. januar 2011

yallehballeh.blogspot.com taggede mig i "The Versatile Blogger-award" - jeg har aldrig prøvet sådan noget "blog leg" før, men det skal da prøves :)

Reglerne er som følger:
1. Du skal linke til den person, som gav dig awarden.
2. Fortæl 7 facts om dig selv.
3. Du skal tagge/give en award til 15 andre.

Jeg har set der er rigtig mange herinde som har fået denne leg, så jeg vælger at give den videre til mine yndlings bloggere, kun. 

De syv facts om mig:
1. Jeg elsker at cykle
2. Jeg elsker lagkage
3. Jeg har været i Israel
4. Jeg har en ven der hedder Mathilde som er en dreng
5. Jeg kan ikke lide varme peberfrugter
6. Orange er min yndlings farve - surprise! 
7. Jeg er stor fan af Suzanne Bjerrehus og Jørgen Leth.

Jeg tagger:


Johan Wajn
Simone
Jane & Stine
Cecilia
Anna
Line
Amalie


^Disse er mine yndlings bloggere - hyldest til jer!





//Sine

1 kommentar:

  1. Cool blog! :) Jeg bliver lige fast læser

    http://ninnak.blogspot.com/

    SvarSlet