mandag den 31. januar 2011

VERDENS BEDSTE MENNESKE!!


De fleste havde nok regnet med et indlæg om min 20 års i lørdags, men det må vente :)

I dag har en person som betyder rigtig meget for mig nemlig fødselsdag. Det er Henryk som fylder 80 (eller det tror han) da han blev fjernet fra sine forældre under krigen i Polen og ikke kan huske sin rigtige fødselsdag (trist). Jeg har kendt Henryk i snart 4 år (kun) desværre, han er min forlovede/kærestes farfar, og jeg misunder ham grusomt! Han er det absolutte bedste, sødeste, rareste, dejlige og mest betænksomme mennesker jeg NOGENSINDE har mødt og jeg tror netop pga. de ting han har været igennem med krig, blive taget fra sin familie og at flygte til et andet land har haft en stor indflydelse på netop den han er i dag! Han er så sød, selv før han havde mødt mine forældre, spurgte han mig HVER gang han så mig om hvordan de havde det og om de var raske osv osv. han er så godt et menneske, lige til det inderste! og så gør det ikke ligefrem værre at han taler så sødt (lidt dårlig dansk) åhhh! SÅ TILLYKKE TIL HENRYK, du fortjener ALT det bedste!





Jeg ved jeg er en mærkelig blogger, men jeg synes selv det er kedeligt at se på dagens tøj hver dag, så, håber I kan holde mig ud :)
//Sine

1 kommentar:

  1. Sødt indlæg ;-) Det er jo altid positivt at høre, at folk holder af deres familie/svigerfamilie.

    SvarSlet