torsdag den 13. januar 2011

TORSDAG ER DET I DAG..

Jeg glemmer helt at blogge, kan næsten bedre lide bare at stene alle andres blogge -love it!
I mandags startede jeg på mit nye job, og det kunne ikke gå bedre. Jeg er rigtig glad for det på trods af de dumme arbejdstider. IHH LIGE EN TING, JEG GLÆDER MIG TIL PÅ TIRSDAG, DER KOMMER MOGENS OG KRISTIANSEN OG DE VIL HELT SIKKERT SNAKKE OM LENE ESPERSEN OG KONSERVATIV FOLKEPARTI... Jaaa, ej jeg er blevet så nørd omkring politik, jeg elsker det, selvom dansk politik er til grin... nå, any way...
I går var jeg til min kærestes mormors 80 års fødselsdag - ganske festligt på en onsdag :) Smider nok lige et par billeder ind fra det.. ehm, ellers har jeg udsalgsshoppet i dag mit Nulli, det må være sidste omgang udsalgsshopping i denne omgang, kan godt se kontoen ikke har for godt af det.. Udover disse ting er jeg rigtig glad for tiden :) Min kæreste og jeg planlægge en uges ferie til Barcelona her i foråret, da vi ikke kom ud på vores verdens rejse nu her i dette halvår, den gemmer vi til senere. Så Barcelona en uge og Brasilien en måned til sommer er en god trøst - så kan jeg godt gemme vores anden tur et par år endnu :)




Alle de nye ting viser jeg jer senere :)
//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar