mandag den 24. januar 2011

NEW IN X TUSIND

Jeg får aldrig taget mig sammen til at tage billeder af alt det nye jeg får.. Jeg er bagud :( I sidste uge modtog jeg 3 pakker, og i dag 1 mere.. Jeg viser jer lidt af det her:








^Begge kjoler fra ASOS, den nederste er dog meget mørkeblå næsten hen af sort, aner ikke hvad mit kamera har gang i :s








^Jeg hader mit kamera.dk Uret er fra ASOS og ringen er fra etsy.

I dag har jeg været oppe og træne og til latinmix med Tanja, det var SÅ sjovt, det skal vi snart igen :)
Ellers har dagen stået på arbejde og gør det stadig... juhuuu....?

//Sine

1 kommentar:

  1. Waaaaah! Jeg elsker din ring! Hvor har du købt den? :-D Jeg har lige unfollowet og followet igen, kan du se mig nu? :-D og ja, fordi det koster også at få dem sendt hjem til dig og du skal helst ikke springe fra, fordi skildpadde-øreringene er for dyre eller noget i den stil.

    yallehballeh.blogspot.com

    SvarSlet