torsdag den 5. januar 2012

2011

 VAR ÅRET HVOR..... 




  • Jeg var på mit livs rejse til Brasilien 
  • Jeg blev forelsket i Desparate Housewives - og så alt hvad der var udgivet
  • Jeg var til 2x 80 års fødselsdag
  • Jeg var til min første distortion -like!
  • Jeg var en uge i Spanien på ferie
  • Jeg blev ret vild med Kanye West
  • Jeg blev ADIDAS fan for real
  • Jeg var en del mere i byen end jeg plejede
  • Jeg var en weekend i Odense med Sissi
  • JEG MØDTE MIT STORE IDOL - JØRGEN LETH
  • Jeg var til konfirmation
  • Zara fik netshop - og jeg benyttede det rigeligt
  • Jeg har spillet en masse bezzerwisser og spil der ligner - LIKE!
  • Jeg fik tandbøjle :/
  • Jeg var på krydstogt til Oslo
  • Jeg fik læst en del Jakob Ejersbo
  • Jeg var i tivoli med min familie
  • Vi havde valg - og de rigtige vandt, sådan da
  • Jeg var på loppemarkeder
  • Jeg har spist mere brunch end jeg plejer - dog ikke nok
  • Jeg nåede at have 3 forskellige jobs - som alle 3 har givet mig virkelig meget!
  • Jeg så mere til mine venner end de forgående år
  • Jeg var på besøg i Lenes dejlige sommerhus
  • Jeg var i Sverige i sommerhus x 2 - en gang med venner, en anden med familie/venner
Og meget, meget mere. 
I  2012 vil jeg gerne: Se mine forældre mere end jeg gør, ellers er der bare et par små ting som at tabe sig mere og sådan noget fjol. 
2012 bliver året hvor:

Min bedste veninde tager på højskole :/
Jeg tager selv på højskole
Jeg skal på Roskilde
Gerne en tur til Bornholm med Nulli
Jeg skal forhåbentlig arbejde en hel masse!
Min nevø skal konfirmeres - åhh :)
Ellers ved jeg ikke ikke med sikkerhed hvad der skal ske, eller jo et par småting (men det overraskelser)

//Sine

1 kommentar:

  1. til hvad der skal ske i år mangler du altså: FLERE ODENSE TURE MED MIG:-D vi skal satme derover mindst 2-3-4 gange haha:-P fuck det var det bedste!!

    SvarSlet