søndag den 11. december 2011

OPDATE

En lille update skal der til...
Den sidste uges tid har jeg hovedsagligt brugt på sofaen og ædt piller, dog har jeg haft sygebesøg af Nulli og Tanja der kom med risengrød og all time kanelsnegle, det var så rart at de kom og så så vi film og hyggede <3
lejligheden ligner gale mathias med vasketøj over all, må.i.gang.med.liv.nu.... eller bare snart? Næste uge bliver også dejlig travl med gode ting, så nu må vi se hvornår bloggen får priotet..


Derudover fik jeg stjålet mit spejlrefleks i sidste weekend, men der er et nyt på vej med posten, denne gang bliver det et olympus til fucking 6000 kr, fuck nogle nederen penge! røv tyve og fuck odense siger jeg bare, selvom der nok snart kommer et kærligheds indlæg kun til ære for odense..



Jeg elsker det her billede. Det får mig til at grine. At jeg har været så pop og har gået med det hæselige ur, havde ikke troet det om mig... Men fuck hvor ser jeg egentlig pæn ud for once. 

Peace out
//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar