mandag den 19. december 2011

JUL/FØDSELSDAGSØNSKER




Min ønskeliste år 2011 (har fødselsdag d. 31 - så ønskelisten er både til jul og fødselsdag)

2 x hvidt/lyst sengetøj
Bogen "3096 DAGE"
Løbe bukser
Ekstern harddisk 
ADIDAS sko, grå - kunne bare ikke finde ordentlig billed
Stryge bræt
Ordentlig regn tøj
Fjallraven taske

Resten ønsker jeg mig også af folk som kan bestyre en computer - men det kan den inderste familie ikke sådan liiiige overkomme ;D så noget skal jo være "let" at købe! Jeg ønsker mig heller ikke strygebræt og de andre "kedelige" som sådan, men når man mangler/har brug for ting så må det være sådan (gider hvertfald ikke bruge mine egne penge på det) ;D

//Sine

1 kommentar:

  1. En stærkt forsinket kommentar! Men gik lige på baglæns-tur i bloggen din og vil sige:

    Jeg har netop læst "3096 dage" færdig - den er utrolig spændende. Håber du har fået den i gave :-)

    Glæder mig til at se dig snart!

    SvarSlet