fredag den 23. december 2011

JUL JUL JUL JUL JUL








SÅ der sgu jul på bloggen venner! Alle billeder pånær det sidste er fra min lejlighed! Er faktisk ret glad for mit julepynt, synes meget af det er personligt da det er lavet af min farmor særligt til mig :D Jeg har lige sludderet en halv time i telefon med min far. Han fortæller at min farmor skal holde jul med ham og to af mine søskende. Troede min farmor skulle holde jul med min faster i år, så blev pludselig lidt mut over det. Da jeg i år skal holde jul med Johans familie. Det eneste der sådan gør at det ville være vigtigt for mig at holde jul med min egen familie ville være hvis min farmor var der, så fuck it. Ligemeget. Besøger jo min farmor på søndag anyway :) Det jo ligemeget om vi holder jul d. 24/12 eller d.25/12 eller i april, altså? Meeen lige det med min farmor ramte mig sgu alligevel en smule. Nå nok farmor for nu! Glædelig jul til alle og en hver! Tak fordi i følger med!


//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar