fredag den 2. december 2011

HJEMMESIDE # 1

Jeg vil nu præsentere jer for noget nyt på bloggen - og som jeg også selv kan få glæde af.
Jeg vil en gang imellem poste et indlæg om en hjemmeside, hvor man nok typisk kan købe tøj og ting i den dur. Jeg vil vise en collage med nogle af de ting jeg kan lide fra pågælende hjemmeside!


Vi lægger selvfølgelig ud med vores allesammens asos.com!!
Jeg har efterhånden en del gange bestilt ting hjem fra ASOS. Jeg vil klart rose ASOS for deres hurtige levering og så har de ofte forholdsvis gode ting på tilbud/sale - synes ofte andre steder at det kun er det "kedelige" der er tilbage så det de to ting er klart et plus! Der er også ofte rabat koder at finde til ASOS, hvis man f.eks. følger nogle modebloggere på fb - så er de lette at finde frem til! De har både sko, tøj, accessories, tøj til større damer og tøj til mænd! ASOS er klart en af mine alltime yndlings webshops!
På billedet ser i hvilke tøj der er mine favoritter på ASOS pt.

//Sine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar