lørdag den 31. december 2011

FØDSELSDAG!



Ja sådan ser man ud når man får dejlig morgen mad og bliver begavet med dejlige gaver! 
Folk reagere altid på min helt særlige dato. Det kan være hos lægen eller hvis man skal tegne et abonoment fx. "Naaaaj, sikke en særlig dag at have fødselsdag på, blablabla osvosv." Ihhh, ja! Det er vel en dato som alle andre? Et meget hyppigt spørgsmål jeg har fået stillet i løbet af mit liv er "hvordan er det så?" Ja nu skal du hører. Jeg har sjovt nok ikke prøvet andet. Men jeg kan sige så meget at folk fejre jo ikke mig eller d.31. Nej, de fejre det bliver 1. Januar ;-) Det er egentlig en lidt trist dag hvis du spørger mig. Eller mange synes det er en trist dag, fordi det er årets sidste. Jeg er nu mere i trist og dårligt humør fordi der er et år igen til næste gang. Jeg har også oplevet her i blogland at folk er lidt sure på nytår, faktisk. Fordi folk har for høje forventninger osv. og at folk altid bliver skuffet pga det. Men altså folk, slap af og vær sammen med dem i elsker, det er vel altid det rigtige at gøre?


Jeg skal selv fejre min fødselsdag/nytårsaften med Johan, Sissi, Tanja, Simon og Pras. Nogle rigtig søde mennesker, som jeg elsker/holder af. Så jeg har intet at skulle klage over! Vi skal spise dejlig forret til nytårstalen med gin og tonic. Sushi til hovedret med andre drikkevarer. Tanja har bagt kransekage og lavet overraskelse dessert i form af fødselsdags kage til mig (bliver spændende hvad hun har fundet på). Og så har vi ellers købt en masse alkohol ind og jeg er ved at dække pænt bord! Efter kl.12 regner jeg med at tage videre i byen, men nu må vi se hvad aftenen bringer! Men hvertfald, RIGTIG GODT NYTÅR TIL ALLE OG EN HVER! 


//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar