torsdag den 22. december 2011

. . . .

Jeg ved der er nogen der sidder derude bag skærmen som gerne vil have noget mere personligt, så here it goes. Eller I får en lille status opdatering.
Pt sidder jeg og venter på min nye ekstern hardisk halløj lægger alt hvad jeg har på min mac ind. Jeg har lige fået den af Johan i julegave (ja vi har åbent julegaver, da vi ikke kan gøre det juleaften, selvom vi skal holde jul sammen, længere historie) jeg blev meget glad for den, har virkelig ønsket mig en længe - er så bange for at miste alt det guld, jeg har på min computer :)

I dag har jeg været nede på ambulatoriet og fået taget blodprøve. Det skulle jeg fordi min allergi læge ikke kunne. Det er der efterhånden ikke ret mange sygeplejersker og læger der kan. Jeg er meget svær at gøre det på åbenbart, og så har jeg også besvimet nogle gange og noget så den er ikke helt  god. Men gik nu ret godt i dag i forhold til hvad det plejer, så det var godt. Nu vi er ved helbredet så brokker min ryg sig sgu også mere og mere efterhånden, er bange for jeg har arvet min families ryg problemer.



Jeg har haft ret travlt de sidste par måneder. Jeg har arbejdet en del, men skal også spare op til højskolen og så priotere jeg også ikke at leve på havregrød :) Der har været en del arrangementer og aftaler med veninder. Julegave halløj indkøb har der også været! Jeg har været i jule tivoli som ledsager og serveret et par gange til en 80 års fødselsdag. Og så vil der jo altid være den ugentlige rengøring, tøj vask osv, det tager jo også sin tid!


Meeen nu holder jeg en slags jule ferie, skal dog stadig arbejde i næste uge, men det gør ingen ting da jeg godt kan lide det :) Nu vil jeg hygge mig med at læse blogs, skrive blog, en god bog og stearinlys, ahhh... Håber det var en OK update, for tiden synes jeg nu de upersonlige indlæg er sjovere at lave nemlig :b
//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar