mandag den 28. november 2011

OSLO MAD


Når jeg ser denne collage, synes jeg udmidlbart at den ser ulækker ud.. Altså jeg har jo spist maden, men den var nu heller ikke ulækker i virkeligheden ;D Jeg kunne ikke tage ordentlige billeder af maden eller den giga store buffet for den sags skyld, grundet Johan der dør af pinlighed over mig hvis jeg gør det. Jeg forhindre mig virkelig ofte i at kunne vise ting frem på bloggen. Men der var nu en mand der gik rundt med sit store nikon og tog billeder af maden, hmm.. Jeg er typen der skider på hvad folk tænker i lige sådanne situationer. Men hele pointen med dette indlæg var nu en hyldest til den rigtig dejlige mad jeg spise på turen på Oslo båden og i Oslo. Morgen buffen var virkelig en meka af alt muuuligt mad pånær lige nutella som jeg havde set frem til nu jeg var på "ferie". 


//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar