torsdag den 10. november 2011

ABOUT THE LIFE OF THE ORANGE GIRL

I dag (eller faktisk i går, kl er 00.24) var en slags lykke dag. Svært at forklare. Men dagen var ikke sådan vildt god og indholdt ting jeg sådan elsker at lave, eller jo jeg var på arbejde - hvilke jeg godt kan lide og så var jeg til zumba, hvilke jeg nok ikke rigtig gider mere, for det er faktisk ikke særlig fedt, tror det er min instruktør den er gal med?. Men der skete "store" ting som alligevel har en "lykke" over sig. For det første fik Johan 10 i det han mindst ville op i, hvilke jo er fan fucking tastisk, hvilke betød kanelsnegl til mig, for det var aftalen at alt over 7 - så var der kanelsnegl til mig (og ham) nu lægger hans godt nok og lurrer ondt på mig... hmm, og har spist min egen. Hvis jeg kender mig selv ret, så har jeg spist den inden han kommer hjem, undskylder på forhånd.
Så nu bliver det igen nu hullahej hvor jeg bare sidder og fyrer løs. Lad os komme til sagen.

I lørdags modtog jeg et brev fra sygeplejerske skolen. I brevet stod der at man inden torsdag skulle tage den endelige beslutning om man ville have sin plads til studie start her til feb. 2012. Så siden i lørdags og faktisk lige til nu i skrivende stund har mine tanker kredset omkring min fremtid. Jeg har nemlig gået og leget med tanken om at komme på højskole og ud at rejse inden livet bliver for seriøst. Synes ikke man behøver haste så fucking meget. Altså, jeg mener, man tager jo ikke sådan lige på højskole som 68 årig vel? og hvis du skal rejse er det måske meget fedt at gøre inden man får børn og ansvar og hvad der ellers hører til. Så hvis det skal være, skal det være nu, for mit vedkommende. Nå men, det hele er så endt men at jeg har takket nej tak til at starte til feb. Pt. ved jeg ikke præcis hvad der skal ske, men regner med at få styr på det inden for de næste par dage. Udmidlbart regner jeg med at arbejde frem til sommer, tage på højskole frem til december og så ud og rejse. Rejsen går ud på at være frivillig i et andet land, som fx. på et børnehjem eller at være lærer - jeg forstiller mig et belastet land, noget asien, afrika, something. Den rejse er en del af højskole opholdet kan man på en måde sige. Under højskole opholdet forbereder man sig til denne rejse og det er også højskolen der skaber kontakt til de forskellige organisationer. Grunden til at jeg ikke bare tager på højskole nu her til januar er fordi jeg skal gennemføre et slags kursus af private årsager først. Efter rejsen ville jeg så håbe på at kunne komme ind på sygeplejerske uddannelsen igen igen, for sygeplejerske skal jeg fandeme være! ;D 

Det var lidt om liv situationen pt.
//Sine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar