torsdag den 24. november 2011

301

... er nummeret på dette indlæg! Mange bloggere gør opmærksomme på det når de når et rundt tal. Men jeg nåede det sgu ikke ;-)
En lille opdatering. Jeg har arbejdet de sidste 3 dage, ret meget, så bloggen er blevet forsømt! Men jeg har en del på vej, heldigvis. Jeg er ikke meget for at indrømme det, men jeg var altså inde og se den nye vampyr film (i ved nok ;-)) i fredags med Nulli. Den var ikke sådan rigtig god, eller jo. Men ikke sådan clock work orange god. Men hvertfald er jeg blevet nød til at låne bogen af Mølsan, for at læse resten færdig (filmen var kun halvdelen af bogen) og det troede jeg sgu aldrig nogensinde jeg skulle komme til. Hader normalt urealistiske ting som Harry P og andet lort. Men lige det her vampyr sjov har sgu fanget mig. Ellers har jeg været til søde Charlottes 20 års i lørdags og arbejdet søndag, once again ;-) Men skal jo spare op til det højskole sjov der.
I skrive stund venter jeg på Sissi (Sissi er den samme som Nulli) som kommer og laver dejlige vege burger og guacamole til os og senere joiner Laura og så skal vi have æbleskiver (det er svært at skrive æbleskiver uden r, ligesom i skriver) og hygge os - TILTRANKT!




Pissi og Lauren <3

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar