mandag den 10. oktober 2011

JØRGEN FUCKING LETH

 Forfærdelig dårlige billeder. Men nulli bliver da bedre og bedre til at tage dem :b Men sådan så jeg ud til Jørgen Leth.

Mums, hygge og lækker mad i toget

.... og så fik jeg endelig prøvet de åh så fantastiske Agnes cupcakes... 

OG SIDST MEN IKKE MINDST ET ELDENDIGT BILLEDE AF MIN HELT OG MIG, ÅRRRH HJERTE HJERTE HJERTE!!!!!!!


Pt har jeg 3 ting som jeg umidligbart har været de fedeste ting i mit liv, at flyve helikopter, studenterkørsel og at møde JØRGEN LETH, hvertfald lige hvad jeg kan komme på lige nu!! Hold kæft man, jeg har næsten ikke andet end bandeord at fyrer at lige nu, jeg er så høj pt! Jeg kan nå alt når bare jeg har mødt Jørgen Leth. Han er så formidabel, så fucking sej så pisse hamrende SEJ!! Jeg har stor respekt til den mand!!!

Jeg var til foredrag med ham med Laura og Sissi tirsdag aften. Overstående billeder er fra selv samme dag. Det skule handle om filmen "det erotiske menneske" som jeg også har set. Virkelig godt. Jeg sad aller forest og bare var helt væk i ham som en hel forelskelse. Han skrev i min bog jeg havde med som han selv har skrevet og ja fik taget billede med ham og talte med ham og ÅRRRH!!!! DET ER DET STØRSTE DET HER!!!!

//Sine

1 kommentar: