søndag den 30. oktober 2011

FAMILIE

Jeg er stadig bag ud med mit liv, eller nej. Jeg er bagud med at skrive mit liv/mine oplevelser ned. Og det er vigtigt at huske! Ellers glemmer jeg hvad jeg har oplevet. Fredag var en af de gode dage i efterårsferien. 
Min mor og far var nemlig i båd i Christianshavn, det er lidt en tradition, det med Christianshavn. Lige siden jeg var ret lille har vi været i Christianshavn med min fars båd til påske og i efterårsferien. Men nu hvor jeg jo bor i København, kommer de selv :b Hvilke er så rart! For så ser jeg dem gerne i flere dage og så er de så dejlig tæt på! Nå, men. Fredag mødtes jeg så med min mor og fik shoppet lidt, viser hvad jeg fik når jeg får taget mig sammen :b Så stødte vi på min far og mine voksne søskende med deres børn, vi tog i tivoli og spise og hyggede! Lørdag stod på arbejde og bagefter biffen med mor og far, vi så "klassefesten" :-)


Hygge med mutti

2 stk. dejlige nevøer

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar