torsdag den 29. september 2011

WEEKENDEN

 Min dejlige nevø samler lego hus, og jeg hjælper :-)

Lørdag tog jeg toget til Holbæk og blev hentet af min mor der. Vi tog et kig i byen, drak en kop kaf' og købte ind. Om aftenen var jeg til min nevøs 8 års fødselsdag -stort! Jeg bliver så rørt når de fylder år (har 4 nevøer, er efternøler) Han fik et stort lego hus af mine forældre som vi byggede sammen. Vi fik rigtig dejlig mad og det var super godt at se min familie igen, havde ikke set min søster siden Feb, så det længe!

 Irish coffee og slik hos Laura 

Efter fødselsdagen kørte min bror mig hjem til min veninde Laura. Laura og jeg diskede op med irish coffee til Sissi og os selv.

Gustav og Laura med Gustavs ynglings drink

Senere tog Laura og jeg i byen, fordi der var fri bar og så var Gustav der - ham fra for lækker til love og dagens mand, og hvad han nu ellers har været med i. Jeg fik mig da en længere snak med, super sød gut.  Vi festede til kl 5 og tog derefter hjem til mine forældre og hygge snakkede :-)

Laura og jeg i byen

Det var så min weekend, dog lidt forsinket..
//Sine

1 kommentar:

  1. hej! jeg er glad for at du spørger, det er da rart at vide, at du gider glukke igennem gode/mindre gode indlæg! ;)

    jeg HAR en søgefunktion, og jeg HAR kategorier!
    søgefunktionen er ude til højre, under det billede hvor der står "reviews" selve kategorierne kan du komme ind på ved at klikke på billederne hvor der står "outfits" osv osv osv :D!

    og jeg kender det godt, glemmer selv at komme tilbage og tjekke hvad svaret blev ;)

    SvarSlet