tirsdag den 20. september 2011

WEEKENDEN



Var så heldig endelig at se mine nevøer i weekenden <3 Århh...


Min weekend har stået på besøg hos mine forældre. Vældig hyggeligt. Jeg ser mine forældre meget sjælendt, hvilke er for dårligt, det skal jeg til at rette op på! Jeg ser oftest min mor (de er ikke skilt) hende ser jeg nok i igennemsnit en gang hver anden måned eller hver tredje, desværre. Min mor havde fødselsdag i lørdags, så der var jo en god grund til at tage hjem. Fredag aften kom min farmor på besøg til kaf' og kage. Jeg elsker min farmor, hun er så nuttet og så kan hun ikke slippe min hånd fra når jeg kommer til jeg går. Hun finder vist en del tryghed hos mig :'-) Lørdag eftermiddag tog jeg så ud og besøgte min morfar. Det nu altid meget sjovt at se til ham, han kan lide at beklage sig, men jeg griner nu bare af ham :-) Han giver mig altid en form for møbel eller pynte fidus med hjem, ret hyggeligt - så nu har jeg et lille hjørne af min lejlighed med "morfar ting". Efter besøg hos morfar kørte vi hjem til mine forældre, gjorde os klar og så kom resten af min familie ellers på besøg. Vi gik op i byen og spiste 3 retters på min mors regning, dejligt! Her i dag søndag, har jeg været ved mine svigerforældre, namme namme, det er altid herligt og så forkælet man bliver med æblekage og så er det ikke helt dårligt at der bliver bagt hjemmelavet rugbrød og boller som man får med hjem ;D Min svigerfar skal rejse her i næste uge,  til et toldfrit sted, og hvis han kan finde det har han lovet at købe en Mulberry med hjem til mig som fødselsdag gave (dog noget før tid) HALLO MAN!!! Håber sådan han finder den jeg ønsker mig!

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar