tirsdag den 13. september 2011

PIMP MY RIDE


Så er cyklen sgu blevet pimpet med noget tiger gøjl!

Hvem elsker ikke tiger? - de har fandme altid det jeg mangler, pånær ret mange ting egentlig, haha! Men sådan nogle hverdags ting altså... Min ringklokke har været i stykker et stykke tid, så nu måtte jeg altså have den her seje en på ;D Mine lygter køber jeg egentlig også i Tiger - hvis nogen skulle være interesseret..

-  Jeg er lige kommet hjem fra træningscenteret, endelig! Det tog også kun en lille måned (Læs: mere ende end måned) at komme i gang igen. Men jeg kunne holde til mere end jeg havde regnet med efter den sommer i Brasilien, så det jo positivt! Ellers står den på Nulli i morgen, det er altid lækkert. Nulli har inviteret mig på brunch (tak til verdens bedste nulli, har en kæmpe svaghed for brunch) og udover det er jeg faktisk blevet inviteret til min fætters 18 års i dag OGSÅ TIL BRUNCH - hurra! Ej, ellers skal vi nok kigge lidt butikker, regner jeg med og så skal jeg have købt en fødselsdag gave til min mor fra min far x) 

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar