torsdag den 22. september 2011

MAD


Det er længe siden jeg har vist noget af det mad jeg spiser - det er sgu da egentlig også noget underligt noget at blogge om. Men jeg kan godt lide at sidde og kigge tilbage på hvad jeg har spist - så glemmer jeg heller ikke de lækre ting :-) I går fik jeg kikærter (elsker konsistensen) fiske frikadeller (farsen var fra fiskemanden lige i starten af købmagergade (kan virkelig anbefales) og så bønne salat med cherry tomat og feta! Det var rigtig lækkert! Jeg elsker at prøve nye opskrifter, kan bare ikke lide at prøve dem af alene - for hvis der nu går noget galt, så gider jeg sgu ikke stå med skylden :b haha! FOR mad er vigtigt! For mig hvertfald. Gider ikke sådan noget kedelig gryderet og en bøf med sovs og kartofler. Det må godt være noget mere spændende!

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar