lørdag den 24. september 2011

FREDAG AFTEN
















































... Stod på søde piger og housewarming. 


På øverste billede ser vi en tempt cider med hyldeblomst og blåbær, tror jeg nok. Den var virkelig god, havde helt glemt hvor godt den smager. Og så var jeg ude og kører med en et lokal tog og man kunne klippe sit klippekort på maskinen på billedet inde i toget - imponerende, længe siden jeg har set sådan en, og så er det jo skide smart hvis man skal skynde sig til toget!
Billede nr to viser Charlotte og Emilie og Charlotte og Maria. Det var Maria vi var til housewarming hos, super hyggeligt og super fint sted hun bor!
På det tredje billede ser vi to cosmopolitan som var velkomst drink hos Mio (Maria) og det andet er mig der nyder en. Sidst jeg smagte den drink var for 3 år siden i London, og hold da op Mio laver dem bedre end på jazzbar i London!
Det sidste billede - er billeder af min aftensmad som jeg lavede og spiste sammen med Charlotte og Emilie inden vi tog ud til Mio. Vi fik en dejlig blandet salat med olie/eddike dressing og så fik vi noget pasta med sådan noget ricotta ost med valnødder og cherry tomat - mums!


Charlotte og jeg tog videre til biobar efter Mios housewarming, det var sjovt endelig at se og så var der mange flotte biologer :b


//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar