onsdag den 24. august 2011

SVERIGE

I går havde jeg en kæreste dag med min kæreste. Vi gik en dejlig lille tur, var i biffen og se abe filmen, der går lige nu (den hedder noget langt som ikke kan huske) hehe! Jeg har egentlig længe gået at tænkt på at jeg også ville bruge bloggen til at anmelde film, eftersom jeg ser en del. Jeg får bare aldrig taget mig sammen til det :/ det kunne ellers være fedt for mig selv at kigge tilbage på anmeldelser. så jeg ved hvilke film jeg kan se igen (husker film sindsvagt dårligt)


 Efter biffen tog vi på cafe sommer sko, som jeg aldrig har været på før og som tilsynladende er blandt de 10 vigtigeste ting, du skal fortage dig i KBH som turist i følge en hollandsk turist bog, så den måtte jeg jo prøve! Johan fik noget perle kylling sjov og jeg fik en almindelig sandwich med ost og skinke. Vores drikke varer var top klasse! Vi bestilte begge icethe med fersken. Den var hjemmelavet og yderst delikat :-)


Sidst men ikke mindst går turen til Svierige, i svigerforældrenes sommerhus, med gode venner af mine svigerforældre + min kærestes barndomsven Oscar (som før er blevet nævnt på bloggen) i weekenden. Det er nu okay, dog er kørertuen ikke det sjoveste. Håber at få taget lidt gode billeder jeg kan vise frem - naturen er det bedste ved Sverige! Så der bliver ikke rigtig noget på bloggen weekenden over. Nå ja, og så skal jeg da egentlig også til lægen i morgen - det må jeg huske!!


Den dejlige icethe

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar