onsdag den 31. august 2011

OPDATE OM TANDLÆGE

Jeg har fået det helt godt med at gå til tandlæge nu - hurra!
Jeg skulle som sagt til samtale omkring hvad der skulle gøres med mine tænder.
Først og fremmest INGEN huller - endnu et HURRA! Men den knækkede tand skal selvfølgelig laves, og så med porcelæn - sejt. 


Derudover skærer jeg enormt meget tænder om natten og skal have nat bøjle. Faktisk har jeg allerde været hos tandlægen efter den samtale der. De er hurtige hos min tandlæge og man skal ikke vente sindsygt lang tid på en ny tid (hvilke jeg var vant til på landet). Nå men pt har jeg så fået sådan noget dims ind på min knækkede tand med noget sølv på, som jeg skal gå med ind til på fredag (har nu haft det en uge) hvor jeg så skal have sat mit porcelæn på. Og så tog han tryk til min bøjle og sørme om han ikke også fik den lavet færdig til mig med det samme - den skal jeg sørme lige vende mig til!!  


Sidst men ikke mindst fik jeg taget et stort billede af hele mit hovede så han bedre kan se mine tænder - der er åbenbart noget særlig med dem :s Og så kunne han også se at alle mine visdomstænder skam ER DER, havde virkelig håbet jeg ikke fik dem, men det gør alle jo næsten så.. Jeg er pisse bange for dem, nok fordi min veninde har fået en opereret ud, før den overhovedet var dukket op! Adr..


Det er så min dejlige bøjle

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar