onsdag den 6. juli 2011

HEHE

Jeg kiggede lidt rundt i mine ting fra gym tiden, og fandt denne rap, som Ronni fra min klasse skrev :) det sgu meget sjovt, og den er god synes jeg :)


yo folkens, lyt nu efter, tager hf, 
for at lÊre at flette tekster


skolen skal ikke bolles, men derimod holdes,
for at f en eksamen, og g¯re reklame, for verden


vi starter p stenhus, vÊlter verden med et sus,
danner nu danmarks, nye hus, folk f¯ler sig konfus,


de kalder mig for strÊber, men fat det nu , 
er langt fra en taber,s tÊnder min lighter, 


pr¯ver at undgÂ, at blive stenhus, nye nightrider
s lad venlist vÊre at bejde mig, 


uddanelse, er hvad der skal til,
s lad os se det ske, vi skal lave en sang, 




fat det nu,har ingen pop trang, 
vil aldrig skrive en sang,


giver den forkerte klang, 
s holder mig til hiphop,


for mig, er det mere end fint nok, 
men lad mig h¯re hvad mine lÊrer siger,


nÂr vi begynder, at rappe om piger, 
vi blir hutigt grove




hÂber folk kan lade vÊre at  blive flove,
nu vi Âbenbart ikke  s sjove,


bejder kun crews som suspekt, 
folk der aldrig gir, det mindste vÊk,


s lille sÊk g nu vÊk, 
lad mig selv bestemme hvornÂr jeg skal p trÊk,


blÊk plet slet min verden i et vÊk, 


 men h¯r nu, vi startede i 1.o,
 ingen troede vi ku vÊre s goe,


folk, har mistet deres tro,
har brug for en ekstra h¯j, iq,


f¯r vi fÂr lov,
at danne danmarks, nye crew.


ingen troede vi ku,
vinde konkurren vi smadrer differencen.


de nye folk i branchen,
beh¯ver ikke revanchen.


har tilbagelagt distancen,
er nu blevet vinder, af konkurrencen.


skal Âbenbart rappe om en krokodille,
det blir ikke det vilde,


er jo bare en dille,
og en t¯rresnor,


der ikke blir for stor,
s alle sammen, skrig i kor.




//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar