tirsdag den 28. juni 2011

WEEKENDEN - FREDAG











 Fredag brugte jeg på arbejde, men fik dog mega tidligt fri - nice!
Så jeg cyklede et smut hjem til Nulli og hjalp hende med at pakke til hun skulle ud og rejse, hvilke hun er nu sammen med Laura - kæft jeg ville SÅ gerne have været med mine piger på interrail, men nu tager jeg jo til Brasilien om en uges tid, så det går lige, selvom jeg er mega misundelig.

Om aftenen tog min kæreste og jeg på dobbeltdate hos Christian og Charlotte - fab mennesker altså! Vi fik lækker mad og dejlig dessert! Ellers stod aftenen på matador - jeg kom på 3 pladsen :D det okay når det handler om penge og den slags, så jeg er stolt haha! Glæder mig allerede til at se Charlotte og Christian igen, de er super søde og nogle gode venner! :)

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar