onsdag den 8. juni 2011

UPDATE?

Jeg blogger bare billeder for tiden kan jeg se, hehe.
Jeg synes det er en sjov måde at skrive dagbog på, altså at blogge, så får man på en nem måde en masse billeder med :) Det der med foto album dyrkes ikke mere må jeg indrømme, desværre faktisk. For der er ikke noget mere hyggeligt at se sådanne igennem, nu lægger det hele på computeren. Tror folk omkring mig bliver trætte af at der skal tages billeder af alt og alle, men hvor er jeg glad for at have billeder fra næsten en hver lejlighed - så kan jeg bedre huske tingene :)


Nå men, en lille update. På arbejdet går det såmæn fint nok, det er bare virkelig ikke særlig fedt at gøre så meget rent og stryge så meget tøj. Men i morgen får familien en tørretumbler som virkelig har gjort mig i det bedste humør (tænk en tørretumbler?) MEN, så slipper jeg for at stryge så fandens meget tøj, fordi sådan en dims åbenbart også gør tøjet glat eller hvad ved jeg. Nå men, pointen var bare at der kommer mindre stryge tøj til mig :) Udover det passer jeg jo S (som det egentlig er mit job går hovedsagligt ud på) hvilke er rigtig spænende. S har en sygdom (holder jeg hemmeligt) som gør ham helt særlig at have med at gøre. Han siger de bedste ting en gang i mellem, det går børn jo i 5-6 års alderen, så jeg får mig en god griner af og til - dejligt :)


Det går ikke så godt med at få trænet. Pt er jeg kommer ned på kun 1 gang om ugen, og det kan mærkes. Jeg bliver så træt af det, eller er det overhovedet derfor jeg er så træt for tiden? Nå men man har da hvertfald en masse energi og glad i låget efter træning. Men jeg må lige en i en rytme og lærer at håndtagere mere en bare arbejde på en dag (har været vant til helt andre forhold) Der har også været så meget fest og arrangementer på det sidste, og det skal jeg jo også gi den gas til. 


I dag er det d.8/6 = der en måned præcis i dag til jeg sidder i flyveren på vej til Brazil. Aldrig har jeg set så meget frem til en ferie som jeg gør nu - det er helt skørt! Jeg tager min mac med der ned og opretter en blog som kun kommer til at handle om Brasiliens turen. Det er min svigermama der godt kan lide at vise folk billeder og lidt skrift frem for hver dag når vi er på ferie, så i år bliver det digitalt så folk kan følge med i mens vi er aftalt - mere om det til den tid :)


Jeg får aldrig set tv mere. Vi har jo ingen kanaler herhjemme mere. Men det sgu egentlig meget rart, selvom jeg ikke har lagt mærke til det hehe :) Men lige nu har jeg lige set dokumentar på dr.dk om børnene fra brønderslev. Ellers har jeg ikke set noget på den måde meget længe. Nyhederne kommer ind via gratis aviserne eller ved at lytte når min kæreste ser tv avisen på computeren - det er vigtigt at følge lidt med, det må jeg huske!


NÅ IKKE MERE SNAK FOR I DAG :-)



Nu vil jeg gå ud og finde nogle kiks med citron smag
//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar