fredag den 17. juni 2011

SIDSTE WEEKEND/PINSEN

Billed storm fra weekenden:



Madpakker i fælledparken til elektronisk karneval


Same


Same. Jeg ser intet sjovt i dette billede, men det er der åbenbart andre der gør ;)


Så var der lækker mad hos os med Sissi og Oscar




Same


Ipad spilning 


I biffen og se Lars Von Trirers nye film - super!


Der bliver røget i biffen.


Nulli elsker slikelade


Lækker morgenmad




Dejlig gåtur




Det var lidt fra sidste weekend. Søndag var jeg dog også i biffen og se True Grit. Jeg fik fribilletter af mit arbejde så det bar dejligt, eftersom det var lææænge siden jeg havde været i biffen. Men jeg vender stærkt tilbage til biffen den kommende weekend og ser The tree of life, glæder mig :) Ellers står weekend på 18 års for min yndlings wimme og arbejde!


//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar