lørdag den 11. juni 2011

DISTORTION







Hold da op hvor er jeg glad huluhuluhulahej og lalalalaa, jeg har lige fundet de hvide converse til 410 kr på nettet , eller søde C har fundet dem :) de har nemlig været udsolgt over alt :(
NU til sidste weekend - distortion <3
Oppe over ser i lidt mixet billeder fra min distortion, hold kæft det var nicenes. Lidt Roskilde agtigt synes jeg faktisk, selvom jeg ikke er BIG FAN OF Roskilde festival så er det sgu meget hyggeligt en gang i mellem bare at hygge og gør hvad man nu lige har lyst til uden at man at underlig, fordi alle andre også teer til mærkeligt :) Min kæreste og vores ven Lau var oppe på en grave maskine, kæft den var stor, men det går vist ikke lige igennem på billederne. Nu er der jo også mange der er/var til prøver nu her, men anyway synes jeg at jeg fik det ud af det jeg ville, selvom jeg håber der kommer flere jeg kender næste år? måske?


I denne weekend er der elektronisk festival over ved fælledparken, og jeg skal der over i dag (fredag d. 10/6) og spise lægger madkurv med Nulli og M. Ellers står den på hjemmelavet lækker mad + biograf med venner i morgen :)

//Sine

1 kommentar: