tirsdag den 21. juni 2011

...

Jeg har mistet mit kamera, så skal nu på udkig efter et nyt. Det er super ærgerligt, særligt fordi jeg havde de bedste billeder af svigermama+ung fyr danse tæt, fra festen i lørdags.. Jeg har meldt det til hittegods men det kommer sgu nok ikke tilbage :( Men fik heldigvis taget outfit billede med min mobil:



Ellers var Williams 18 års noget af en fest - og jeg blev nævnt i talen til ham x) det synes jeg nu var  morsomt. Jeg ikke andede at det var mig der blev omtalt. Alle gæsterne kiggede op på mig og jeg udbrød "hvad? er det mig du mener?" og så grinte folk højlydt, typisk!
Søndag stod på spisining og bifning med Nulli og Tanja. Vi så the tree of life - ingen anbefalelse her fra!


//Sine

2 kommentarer:

  1. "bifning" haha det bedste ord ever! eeeeejjjj det er så irriternede med det kamera.. ØØVØØVØV

    SvarSlet
  2. haha jeg var åbenbart logget ind som dig.. prøver lige igen: Bifning er fandme et godt ord, og LOOORt med det kamera!!!

    SvarSlet