fredag den 24. juni 2011

4 FREAKING ÅR











 Så er der sørme gået 4 år siden min kæreste/forlovede begyndt at komme sammen.
 I årernes løb er der sket super mange tingene, gode såvel som dårlige. Jeg er stolt over alt hvad vi har gået igennem sammen og jeg synes det er total sejt at vi har været sammen så længe, nu vi er så unge.
Dog vil jeg indrømme jeg til tider har tænkt på om det nu var det rigtige, der er jo mange ting man går glip af når man er et "par" i denne alder. Men jeg fortryder nu anyway intet! Oppe over ser i et par sushi billeder fra vores date d. 20/6 som er vores års dag :) Jeg går og planlægger lidt på et senere indlæg, hvor I kan hører mere om mig og Johan (hvad vi har oplevet sammen osv) m. billeder gennem tiden. Glæder mig til at blive færdig med det så jeg selv kan kigge tilbage på det og smile :)


//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar