tirsdag den 24. maj 2011

DET ER IKKE


Fordi jeg ikke har tøj på...


Ej, fuck en åndsvag overskrift..
Det jeg ville med dette indlæg var bare at forevige min sweater fra topshop som ses på begge billeder.
Den er bare perfekt og god til at tage over sig i stedet for en kedelig jakke (hader jakker tror jeg... har tænkt over det, og jeg kommer til at ligne en lil pige (eller hvad det hedder) i alle jakker. 

Jeg har mit gule bælte på, på det ene billede og det minder mig om noget.
Jeg passer en dreng på 6 år så han er i den alder hvor man spørger om mange ting..
Fx så spurgte han sin mor om hvorfor jeg tog bælte uden på min trøje, det kunne hun ikke lige svare på, så jeg måtte forklare at jeg synes bæltet var pænt og jeg tog det på for at holde min trøje tæt ind til kroppen så jeg ikke frøs... Det er vel ikke løgn? men mon ikke jeg tager det på fordi jeg synes det så fedt ud og fordi jeg synes det passede sammen med det andet tøj jeg havde på, men det kunne jeg ikke lige forklare en dreng på 6..

Et andet spørgsmål lød "hvad betyder lufte ud" - jeg var i gang med at lufte ud... Hvordan fuck forklare man det? nå.. om ikke andet bliver jeg da en smule stimuleret.. (savner at gå i skole, kan knapt nok stave til noget mere og mit engelsk er elendigt, har jeg fundet ud af eftersom jeg har snakket engelsk de sidste to uger)

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar