mandag den 9. maj 2011

AT BLOGGE

Jeg har tænkt lidt over det at jeg blogger og jeg tror jeg er noget frem til den konklustion at jeg gør det for min egen skyld. udelukkende. Jeg har før ævle bøvlet om det her... men ja. jeg kunne godt tænkte mig at blive en populær blogger, det kunne være sejt, hvis folk synes man var noget særlig, og synes ens tøj var cool og folk blev inspireret. Men jeg har fundet frem til at jeg bedre kan lide at blogge om HVAD jeg laver og sån, og ikke om hvilket tøj jeg har på hver dag og hvad der er nyt nu, osv.  Selvom det intresserer mig meget, og jeg går skam op i mode og tøj og den slags! Men hvis jeg skal lægge så meget arbejde i at blogge som mange modebloggere gør, så ja, så er det egentlig lidt sørgeligt synes jeg.. Så nu tror jeg at jeg vil droppe at stræbe så meget efter at få mange læsere osv. og bare blogge om mig selv, ting der falder mig ind og ting som jeg har lyst til at blogge om, frem for at gå i skoene på de seje og tænke så meget over det her projekt. SÅ, hvis I vil så læs med, hvis ikke så skråt op, jeg synes selv det er pisse sjovt at se tilbage på hvad jeg har lavet de sidste par måneder, så håber jeg kan holde det ved lige laaaaang tid endnu, for der er intet bedre end at bladre tilbage i mine gamle dagbøger :) hihi.



//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar