fredag den 29. april 2011

PÅSKEN - SVERIGE!

Jaa, som overskriften lyder tilbragte jeg min påskeferie i Sverige (min svigermors sommerhus) sammen med min svigerfamilie.
Her har jeg lavet en lille (læs:lang) billede serie med billeder fra mine påskedage :)


 Et stk. pakket bil

Et stk kæreste med en sko, som skal ha benzin på bilen..

Slik fra færgen - så vi klar til at kører til Sverige!


Sommerhuset og det lille hus. Grunden er meget stor, der er også en lade, legehus, gammeldags wc og brændeskur. 

 Et stk. hund

 Eftermiddags te og vi fik påskeæg fra PB :)

Mølsan var kreativ.. 

Et stk. kæreste som har fanget en slange :O

 Et stk. banan som Johan selvfølgelig har haft fingrene i....

Brætspil...

 Gotta love udendørs frokost...

Kort spil i solen...

Et stk. kæreste som tager billeder af myretue :s 

Sommerhuset...

Bræt spil med pandekager...

To stk. hunde der er bange for de ikke kommer med hjem...

Ehm...

Ehm 2....


Håber alle havde nogle dejlige påske dage :)
//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar