onsdag den 6. april 2011

OPDATE PÅ LIV

Jeg synes det er ved at være noget tid siden jeg har fortalt eller skrevet om hvad jeg går rundt og laver osv. Jeg er doven til at slæbe mit kamera med rundt alle steder og til at lave indlæg om hvad jeg laver hverdag, så meget er der nu heller ikke at fortælle eller at tage billeder af ( jeg omgår ofte mennesker som ikke vil have jeg tager billeder, eller som synes det er ubehageligt eller som ikke vil på nettet, NÅ) 


Lidt små facts/info om mig/hvad jeg går og laver:

  • Jeg venter to pakker fra ELF
  • Min veninde Sissi er flyttet ud af min lejlighed, så nu bor min kæreste og jeg alene - det er jeg rigtig glad for, da lejligheden var for lille til 3.
  • Jeg forsøger at kunne se TV TV TV hver mandag på DR2, Den som dræber om søndagen, Amalies verden om onsdagen + bonderøven - det er de programmer jeg følger med i pt.
  • Jeg er stadig i gang med min Jørgen Leth bog, men også en selv biografi med Michelle Obama og en biografi om Medina
  • Jeg er i gang med et lille "stam træ" projekt hjemme i min lejlighed - glæder mig til at vise jer det når det er færdig!
  • Jeg har næsten lige fået set "a single man" - virkelig god film!
  • Jeg har fået polstret min sofa ind i mørke rødt stof
  • Jeg venter en ny støvsugerslage :O
  • Jeg er ofte sammen med min svigerfamilie (de er nærmest mere familie for mig end min egen, og bor også tættere på mig)

Jeg har en masse andre latterlige ting at skrive på, men det jo ligegyldigt det hele any way.. x)
Jeg har en masse indlæg i tankerne og jeg har en del inspiration hele tiden, men jeg gider sgu ikke blogge, måske er jeg for doven, men det er sgu også de manglede tilbage venderinger. 

Hvis du/I har nogle emner I synes jeg skal blogge/skrive om så skriv endelig i kommentarfeltet, eller hvis bloggen mangler noget, eller hvis der er noget I gerne vil se/hører..




//Sine

1 kommentar: