fredag den 15. april 2011

11/4-2011








... var i mandags, hvor min kæreste og jeg havde 2 års forlovelses dag..
Tirsdag var vi så ude på vores yndlings restaurant "umami" og fejre det :)
Øverste billede er fra lige inden vi tog afsted, synes selv vi er et flot par :) haha!
Nederste billede er mine gaver fra ham! Da vi lige havde sat os ned på restauranten gav han mig en gave (jeg anede ikke han havde nogen med) jeg pakkede den op og det var så bogen i ser, som hedder "vi danskere" det er en digt samling. Vi begge har ønsket os den, det humoristiske digte omkring hvor latterlig Dk og danskerne egentlig er. Vi havde set den blive anmeldt i et program på DR2 (gotta love DR2, de har nogle fede programmer faktisk) uden at være nørdet. Nå, men så da jeg havde fået den sagde han at han særligt synes det sidste digt i bogen var rigtig godt, så jeg slog op, og det sidste digt var så noget han havde skrevet til mig, mega sødt! Ellers fik jeg sandaler som jeg havde ønsket mig fra shoe biz og ørerringe fra Mango! Jeg selv gav min kæreste en iPad, han blev ovenud lykkelig, og nu skal vi ikke købe flere ting foreløbig! :)

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar