fredag den 18. marts 2011

JEG ER SUR NU

ELLER JEG ER IKKE SUR.. faktisk. jeg gider bare ikke blogge, jeg gider ikke skrive om min ferie, slut.

mit net er røv langsomt og sissi har ødelagt internet stikket. så alt omkring computer stinker pt.
jeg vil meget hellere læse blogs end jeg gider at skrive dem, nok fordi jeg ingen læsere har og ingen kommentarer for, men jeg gør vel heller ikke noget for det, så jeg overvejer at stoppe med at blogge reglmæssigt.. nu må vi se, det er bare en tanke.

jeg har ofte brokket mig og snakket om selviscenesættelse og at jeg blogger for min egen skyld osv osv. men det er sgu kedeligt når man ingen respons for faktisk.. måske misunder jeg bare alle de dygtige bloggere som har noget spændende at fortælle..

what ever, nu gider jeg ikke gå og slå mig selv i hovedet over jeg ikke kan tage mig sammen til at fortælle om ferien mere... hvis den kommer så kommer den... men billeder skal I nok få, selvom de heller ikke er noget særligt..

PÅ TRODS AF BROK SÅ GOD WEEKEND TIL ALLE!

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar