lørdag den 26. februar 2011

TÆNKE TANKER // LÆS!!

SÅ er jeg langt om længe blevet færdig med mine "vinterferie indlæg"..


Jeg er en virkelig uinspireret blogger for tiden... Jeg tror mest det skyldes at jeg tænker enormt meget på/over hvor selvsindtræet hele det her blogging er...


Please hvis du selv er blogger så læs det her under og svar evt. så jeg kan fundere mere over det:


- Hvorfor har folk brug for at vise total fremmede hvad de har købt og hvad de har på? - jeg synes selv det er spændende at læse, men jeg savner også noget dybde noget "liv" af og til og når der er sagt skal jeg selvfølgelig også selv forsøge på det... 
- Jeg er en meget nysgerrig person og når jeg skal læse en bog fortrækker jeg en selvbiografi eller noget dagbog lignede noget, så det vel egentlig meget logisk at jeg gider læse alt det her MIG MIG MIG MIG MIG noget herinde i blogland... Men tænk over det, jeg er selv en af dem, men hvad er det nøjagtig vi vil med det? er det egentlig ikke lidt "langt ude?"
- Jeg ved at jeg har et par venner/veninder der følger med herinde fordi de synes det er rart at følge med i mit liv på en måske lidt sjov og anderledes måde - har I bloggere også det? eller har I bare brug for beskræftigelse? og har I nogensinde gjort de samme tanker som mig?
- Der kommer nok flere lignede indlæg af denne slags fordi jeg er så frustreret over hele situationen med samtidig selv synes det er pisse sjovt at blogge. Jeg har jo egentlig også allerede før skrevet lignede indlæg om selviscenesættelse.  




Jeg vil gøre mit bedste for at skrive dybere indlæg, noget med indhold, så der kan være noget for en hver smag. Lige for tiden har jeg ikke den store tid til at blogge, og nogle gange forstår jeg ikke hvordan alle disse bloggere har tid til det? og orker det efter en lang dag? Her sidder jeg lørdag formidddag (hvor jeg endelig har tid til det) men det vel også hvordan man priotere... Jeg savner at blogge hver dag, da jeg selv sætter KÆMPE pris på at mange gør det hver dag, jeg ligefrem glæder mig nogle gange til at komme hjem og se hvad mine yndlings blogger nu har lavet eller har på i dag af tøj osv... ER DETTE EN ONDCIRKEL? 
Nu bliver det sort, og mine tanker løber ind i hinanden hvis jeg skriver mere nu bliver det nok for mærkeligt for jer at læse, og hvem vil udstille sig selv som mærkeligt? ingen vel...


//Sine
ps. næste lørdag rejser jeg og jeg pisse meget glæder mig... hu, blær der igen, se MIG! hehe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar