søndag den 20. februar 2011

OPDATE!!

Lige nu er der en musik video med Medina i fjerneren, hun ser sgu godt ud! Jeg ser stort set aldrig sådan noget "ligegyldig" fjernsyn, men her hos svigerforældrene er der vild mange random kanaler :) Om en måned skal min kæreste og jeg faktisk ikke have fjernsyn mere, eller jo men uden kanal, det ser jeg frem til, så jeg kan bruge min tid konstruktivt, og det er noget vi selv har valgt, så vi får mere "tid"..


Jeg har mange gode ideer til indlæg med dybde, hvis i forstår? - altså ikke tøj indlæg eller nye køb indlæg, men nogle indlæg måske med min syn på ting eller verdens omspænde problemer, men jeg har en ide om at ingen gider læse det? Har nemlig før gjort det - inde under "VRØVL/EFTERTANKE", jeg vil meget gerne hører jeres mening om dem? gider i læse det? eller gør jeg det kun for min egen skyld? (og ja, laura, man kan GODT kommentere mine indlæg - så kom i gang ) hehe..


Nå,  men jeg vil lige komme med en lille opdate på min liv...

  • Jeg har det godt, men stresser en smule (og tro mig folk bruger ordet stress i flæg, MEN jeg ved hvad jeg snakker om, lavede nemlig eksamens opgave op det!)
  • Den sidste uge - vinterferien, jeg har brugt på følgende: IKEA dag med min kæreste, sommerhus besøg hos venner, holdt middag med venner, gået lange tur med hundene, set en masse DH, trænet, tur hos kærestes bedste forældre (begge par), shoppe dag med mutti, hygge dag med kæreste osv. osv.
  • Min morfar beklager sig, men han er sgu en god mand any way, NOTE TO FÆTRE ( vi skal altså snart ud og spise med ham)
  • Sissi, min bedste veninde flytter ud af vores lejlighed her i næste måned. Det er både godt og ondt.
  • Jeg har tabt mig 10 kg siden i sommers, selvom jeg stadig er fed, ja det sgu underligt...
  • Nu begynder dette at blive kedeligt!
  • Jeg har søgt ind som sygeplejerske til sommer
  • Jeg glæder mig til onsdag d.2/3

 JEG HAR TÆNKT MIG AT BLOGGE OM MIN VINTERFERIE, DET KOMMER DET KOMMER :D

//Sine



PS DETTE INDLÆG SKREV FOR ET PAR DAGE SIDEN. HAR BARE FØRST POSTET DET NU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar