mandag den 17. januar 2011

RANDOM TANJA

Forresten modtog jeg min nye taske her i fredags - og hvor lever den bare op til forventningerne. Jeg må snart få taget billeder af alt mit nye! Der venter også et par pakker med posten, yaay!
Igår var Sissi og jeg hjemme ved Tanja og spise dejlig mad og hygge, det var rart at se hende igen. 



Tanjas roomie bagte knækbrød, hold da hæft det var lækkert - knækbrød smager altid bedst når man laver det selv. Jeg venter spændt på opskriften - og måske dele den med jer?

^Sissi med Tanjas hund, pjuske. Tanja er tiltider mega random. Den her tøjhund har fx. et halsbånd hvor på der står: julemotionstur, og selvfølgelig ander pigen ikke hvor det kommer fra...Jeg håber virkelig at jeg i min tid som blogger får oplevet mange random ting omkring Tanja, så jeg kan dele det med jer. Jeg ku også rive gamle ting op - måske laver jeg et Tanja indlæg en skønne dag :)

Pt, venter jeg på sushi manden skal ringe på døren, så vi kan spise! Jeg har X sovende i dag, og hun kan heldigvis lide sushi = betalt sushi fra arbejdsgiver. HURRA!

//Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar